1 Message Received



    • online x ni?
  • Me
    • yup2!=)
  • Nad
    • bz je manjang..
    • haha
  • Me
    • mne ada..
    • da cuti da nie..huhu
  • Nad
    • nga wat pe?
    • ko kat mane?
  • Me
    • chat ngan ko ler..huhu
    • ko ape cter?
    • ok x?
  • Nad
    • cmtu je la.. huhu
    • okay je..
    • alhamdulillah, single sudah..
    • hehe
  • Me
    • O..key
    • bler ko break?knp weh?
  • Nad
    • smlm yg betul2 punye..
    • sepatutnye dah byk hari
    • tp die xnak putus
    • huhu
    • reason ko mintak ptus?
  • Nad
    • aku da xsyg die..
    • aku takot aku terus tipu die..
    • ak rsa ko buat bnda yg btul nad
    • 1-sbab ko sndiri yg lebih fham prasaan ko sendiri, so kalau xsyg, xadil utk dia n utk ko skali kalu korg still couple
    • 2- couple kn disallowed in Islam, so breaking up with him cam one step 4ward utk ko jd better person than b4=)
    • inshaAllah weh, Quran pn ckp yg pmpuan baik utk laki yg baik, dan ko memg baik nad, inshaAllah ko akn jmpa sum1 yg baik utk ko..imam Muda ko sendiri=D
  • Nad
    • :)benda 2 yg sedg bermain difikiran aku skrg..
    • wanita yg baik utk lelaki yg baik..
    • semua prmpuan nak suami yg baik..
    • aku pun..
  • Me
    • ^_^ak pon!
    • =p
    • aminn
    • so, aku kene berubah kpd yg baik klu nak yg terbaik.. :))
  • Me
    • btul2! sma lar kita
  • Nad
    • tp klu jodoh aku tetap ngan die, aku terima je..
  • Nad
    • dah ketentuan Allah..
    • huhu
  • Me
    • Allah knows best kn what is the Best 4 us..kita xtawu
    • mgkin kalu itu jdoh ko, mngkin time2 dia pn da brubah jd lg baik dari skarg?imam utk ko? sp tawu kan..
  • Nad
    • erm, a'ah..
    • ntah la, skrg blum terbuka pintu hati utk terima die balik.. mungkin nant2.. huhu
  • Me
    • xper maa..yg penting ko bwat bnda yg baik..utk ko N dia.
  • Nad
    • tp die mcm xleh terima.. huhu
  • Me
    • dia ad cakap paper er?
    • kadg2 die msj aku
    • pastu tulis, "nad....... nad.......":(
    • takot aku weh

  • Me
    • hesh..aku pn takut.
  • Nad
    • aku ni ha.. lg takot
  • Me
    • xpe weh..ko jgn lyn msg dia
    • biar dia thu yg ko serius
    • bg dia msa
    • ko jgn pk sgt.
    • and..move on!
    • ko da bwat decision, jgn tgk blakg da..
    • ko kna KUAT! =)
  • Nad
    • tu la.. huhu
    • aku kene kuatkan diri aku.. kene buat2 bz..
  • Me
    • btoi2
    • bca lar artikl2 yg bule bg ko smangat
    • jgn lyn sgt lgu2 sedih tu
    • xseswai lar..
    • haha
  • Nad
    • tu la, aku nga bace mcm2 artikel, kata2 semangat.. hehe
  • Me
    • owh.bguih.^_^
    • dunt 4get, pray HARD as well..mintak Allah tetapkan hati ko dgn bnda yg btul
  • Nad
    • doa yg boleh dipraktikkan?
  • Me
    • ak pn xtahu specific doa
    • tp kan ad dua' yg nabi slalu bca
    • yg psl tetapkan hatiku ke arah bnda yg baik dan jika ia bukan bnda yg baik, jauhkan lar hati aku terhdapnya..somthg cam 2 lar..
    • atau ko bca jer doa2 atau ckp dlm bhasa mlayu pn takper
    • yg pentg kita ikhlas=))
  • Nad
    • okay.. hehe
    • hehe..
    • thanx sudi dgr cite aku yg ntah pape nih..
  • Me
    • no biggy~
    • ak bwat ap yg ak mampu jer
*seriously,itu jer yg aku mampu.mngkin bukan da best advice tp ak ckp brdasarkan point of view aku yg xseberapa nie. ** Kita selalu nak jodoh yg terbaik, yg mampu bimbing kita, jadi imam untuk kita dll..Tp kita selalu lupa berusaha untuk jd yg terbaik
***Perempuan yang baik utk lelaki yg baik.
[Surah An-Nur, ayat 26] Jadi yg baik, dan Allah akan sediakan pasangan yg terbaik untuk kita. inshaAllah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...